Ontzorgen in IT - deel 2

Verschenen in Oost-Gelderland Business nr 4 2010

De nachtmerrie van elke ondernemer; maandagochtend op kantoor komen en de server is down. Niet met een servicecontract van Batavier Software Support (BSS). Zij hadden je op zondagmiddag al gebeld, want dankzij een uitgekiend systeem worden alle klanten 24/7 gemonitord bij BSS.

Jacco Batavier: “Dankzij het Early Warning System kan de Servicedesk bij elke klant ‘binnen’ kijken en weten wij vaak eerder dat er een probleem is dan de ondernemer zelf. Veel problemen kunnen ook al op afstand opgelost worden, en anders komt er een consultant langs. Dàt is ontzorgen.”

BSS is een betrouwbare partner voor al uw IT vraagstukken. De directie wordt gevoerd door Jacco Batavier (commercieel) en Marcel Gerritsen

(financieel). Gerritsen: “Wij geven advies, leveren hard- en software,

kunnen zorgen voor de inrichting en/of aansturing van het bedrijfsnetwerk en het daarbij behorende beheer welke we uitvoeren door middel van

telefonisch, remote, en/of onsite support.”

“We hebben een breed georiënteerde klantenkring opgebouwd sinds we zijn begonnen in 1994”, vertelt Batavier. “Naast ‘landklanten’ hebben we sinds een aantal jaar ook de doelgroep ‘waterklanten’. Sinds 2005 ontwerpen en installeren wij namelijk de ICT-omgevingen op cruiseschepen. We krijgen alle ruimte om te investeren en te verbeteren, want de systemen op een schip zijn niet te vergelijken met een systeem aan land. Je kunt niet even een kabeltje leggen en langskomen terwijl het schip in Hongarije ligt afgemeerd. Hierdoor is er de ruimte geweest om een monitoringsysteem te ontwikkelen. Hierbij houden we in Doesburg elk schip in de gaten en lossen we problemen vaak op afstand op.” Bent u nieuwsgierig geworden, kijk dan eens op www.bss.nl

Ontzorgen in IT - deel 2

personeel & bedrijf

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Achterhoek Business is een uitgave van Van Munster Media