Indruk Interieur Oplossingen: “Eén kans voor een eerste indruk”

Verschenen in Oost-Gelderland Business nr 1 2015

“Eén kans voor een eerste indruk”

Zes jaar geleden richtte Martin Groenewege Tachup in Doetinchem op. Dit bedrijf levert print-, interieur- en signconcepten voor diverse bedrijven. Inmiddels heeft Groenewege een flink netwerk opgebouwd, uiteenlopend van interieurontwerpers tot toeleveranciers van kantoormeubilair en kunstenaars. Met zijn nieuwe bedrijf Indruk wil hij als inrichtingsadviseur dit netwerk ter beschikking stellen aan bedrijven die één adres zoeken voor de totale inrichting van hun bedrijf.

“Met Tachup zorg ik door middel van printen voor een echte beleving.” Aan het woord is Martin Groenewege in wiens carrière de printindustrie een rode draad vormt. “Alles wat je in je interieur nodig kan hebben, kan bij Tachup op glas, doeken, sanitaire wanden, lampenkappen panelen en andere dragers worden geprint. Maar ook de bedrukking van buitenpanelen, vlaggen en andere vormen van signing kan hier geheel naar wens worden verzorgd.” Groenewege maakt hiervoor gebruik van een compleet team dat zorg draagt voor het gehele proces, van ontwerp en technische invulling tot productie en montage.

Compleet verhaal

In de afgelopen zes jaar dat Groenewege voor Tachup actief is geweest, stond het bieden van een creatieve en flexibele oplossing voor zijn klanten centraal. Hiervoor heeft hij een groot netwerk van onder andere interieurontwerpers, stylisten en leveranciers opgebouwd. Voor Groenewege was het dan ook een logische stap om de kennis en kunde binnen dit netwerk te bundelen en ter beschikking te stellen via het bedrijf Indruk. “Binnen Indruk fungeer ik als centraal aanspreekpunt binnen het brede team van stylisten, interieurontwerpers, producenten, kunstenaars en toeleveranciers afkomstig uit mijn netwerk. Op die manier kan ik klanten advies op maat geven om beleving en kleur in een interieur aan te brengen en te toetsen of een bedrijf de juiste uitstraling heeft.” De toegang tot een netwerk van gerenommeerde bedrijven biedt volgens Groenewege veel voordelen. “Een leverancier die van een klant de opdracht krijgt om een bedrijfsruimte zoals een kantoor of horecagelegenheid in te richten, heeft in feite meer nodig dan enkel een partij die het meubilair kan leveren. Een goede inrichting, met verfraaiing in de vorm van bijvoorbeeld bijzondere kunstobjecten, is net zo belangrijk voor het creëren van een goede uitstraling richting de klanten en een prettige werkomgeving voor het personeel. Klanten verlangen steeds meer van bedrijven. Je moet een compleet verhaal bieden waar de klant zich in kan herkennen. Doordat ik via mijn netwerk weet wat er vanuit de markt mogelijk is, kan ik voor elke klant in overleg een inrichting op maat ontwikkelen. Bovendien zijn de lijnen met de benodigde partijen heel erg kort.”

Eerste indruk

Uiteindelijk zal er dit jaar ook een showroom worden geopend waarbij alle partners met hun producten en diensten zijn vertegenwoordigd. “Zo ontstaat er een fysiek adres voor advies, ontwerp, inrichting en levering op het gebied van bedrijfsinrichting. Want wat voor mijn klanten geldt, geldt ook voor mijn netwerk en voor mijzelf; je krijgt maar één keer de kans om een eerste indruk te maken.”

www.indrukinterieur.nl | www.tachup.nl

oost-gelderland business | nummer 1 | maart 2015

interieurinrichting

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Oost-Gelderland Business nr 1 2015

Gespecialiseerd en betaalbaar: Topadvocatuur in de AchterhoekTransparantie en contentmarketing worden de norm“Eén kans voor een eerste indruk”Wie verzorgt uw aangifte?Het Opleidingsgebouw krijgt vormHelweekEven voorstellen: Gejo Interpack Eén team, één taak, een succes!Evidence-based ontwerp: nuttig?Bied muizen en ratten geen entree naar je bedrijfspand‘Geef ze niet de kans om binnen te komen’Haal meer uit je netwerkbezoekProfessionaliseren van het familiebedrijf De nieuwe WKR: wat verandert er?Werkgeversvereniging VNO-NCW Midden: Het effect van een goede lobbyMet UNLOCK, IPRO en Actieplan Achterhoek-BorkenTrends 2015 volgens trendwatcher Adjiedj Bakas: ‘Wie als ondernemer even indut, verliest’Coverstory: Topadvocatuur in de AchterhoekForum marketing en communicatie:Indruk Interieur Oplossingen: “Eén kans voor een eerste indruk”Select4U: Het vinden van de juiste matchColumn Lodder-Dales: Wie verzorgt uw aangifte?DOC Opleiding & Training: Het Opleidingsgebouw krijgt vormColumn Robert Lagendijk: HelweekBusiness FlitsenTransportbedrijf Visser Duiven: Eén team, één taak, een succes!Business FlitsColumn Heilbron: Goede voornemens: volgehouden of verzuimd?BOB Oost-Gelderland Business: Haal meer uit je netwerkbezoekOpmerkelijkInterview VNO-NCW Midden: Het effect van een goede lobbyAchterhoek Agenda 2020: Over de grens!Trendwatcher Adjiedj Bakas: ‘Wie als ondernemer even indut, verliest’Voor u gelezen
Achterhoek Business is een uitgave van Van Munster Media