Wat moet ik doen bij met de huidige verandering van wetgeving?
Na het nieuws van zes uur vraagt u zich af wat houdt dit nu weer voor mij in? De huidige veranderingen roepen heel veel vragen op. Uw hypotheekverstrekker blijft heel erg stil en u vraagt zich af waar moet ik zijn met mijn vragen. Hiervoor heeft Heilbron Hypotheken het Hypotheken APK ontwikkeld. Zo kunnen wij u bewust maken over de gevolgen van de veranderingen voor u en willen wij bereiken dat u altijd over de juiste informatie kunt beschikken om verantwoorde keuzes te maken. Uiteraard staan wij u met raad en daad bij.
Hoe blijven mijn maandlasten onder controle?
Tijdens de looptijd van uw hypotheek zijn er mogelijkheden om te besparen op uw hypotheeklasten. U kunt hierbij denken aan besparingen op uw rente, verplichte aflossing of op de premies van de verplichte verzekeringen. Maar hoe weet u wanneer u kunt besparen? Heilbron Hypotheken kan u daarbij helpen met de hypotheek APK. Met deze service voert Heilbron Hypotheken een doorlopende controle uit op uw hypotheek en de bijbehorende verzekeringen. Soms moeten er kosten gemaakt worden om te kunnen besparen. Bij het berekenen van de besparing houden wij uiteraard rekening met deze kosten. Daardoor wordt u pas benaderd op het moment dat u echt kunt besparen op uw hypotheeklasten. Heilbron Hypotheken maakt gebruik van De Nationale Hypotheekbond, waardoor u nooit onnodig te veel betaalt voor uw hypotheek.
Wat gebeurt er als ik…?
Met onze hypotheek APK bieden wij u de zekerheid van een verantwoorde hypotheek, tegen de voordeligste maandlasten. Nu en in de toekomst! Want gedurende de looptijd van uw hypotheek loopt u bepaalde risico’s met betrekking tot arbeidsongeschiktheid, werkloosheid en overlijden. Daarnaast de betaalbaarheid bij pensionering en echtscheiding. In het APK keuringsrapport leggen we elk jaar de bovenstaande situaties vast en leggen deze aan u uit.
Wat betekent deze
hypotheek APK verder voor u?
Wij bieden u advies bij verlengen van uw rentecontract of aanpassing van uw hypotheek. Daarnaast zijn wij ook een vraagbaak voor alle mogelijke vragen omtrent de veranderde wetgeving.
Heeft u vragen?
Indien u vragen heeft over deze nieuwe dienstverlening, neemt u dan gerust contact met ons op.
oost-gelderland business | nummer 2 | mei 2013
Hypotheek ooit
afgesloten en dan?
Column