Lapré Reclame: Echte aandacht voor de klant

Verschenen in Oost-Gelderland Business nr 5 2022-2023

Niet 'u vraagt wij draaien', maar meedenken over wat een klant echt nodig heeft. Dat is redelijk bijzonder in de reclamebranche. "Dat onze producten kloppen en we garant staan voor een hoog serviceniveau is voor ons vanzelfsprekend. We hebben echte aandacht voor onze klanten", aldus Nick Lapré van Lapré Reclame uit Didam.


Nick Lapré kwam tijdens zijn studie grafisch vormgever in aanraking met het beletteringsvak. Hij startte een bedrijf en koos voor een aantal kernwaarden die hij tot de dag van vandaag overeind houdt: een breed dienstenpakket, topservice en kwaliteit in alles wat je doet. "We kunnen klanten vanaf hun beginvraag bedienen. Zij hebben een idee in hun hoofd en wij vertalen het naar een uniek en functioneel ontwerp voor alles op het gebied van sign & print, van wagenparkbelettering, lichtreclames, interieurprojecten, carwrapping tot bijvoorbeeld bewegwijzering en gevelreclames. Dat is echt een meerwaarde in onze branche."

Vast team

Nick werkt met een team van zes vaste medewerkers. "Specialisten, want die heb je nodig als je je wilt onderscheiden op het gebied van service. Onze dienstverlening moet kloppen, met name de weg naar het eindproduct tot in de puntjes regelen. Daar worden klanten blij van, dan worden het vaste klanten en uiteindelijk ambassadeurs."

Visie

In al die jaren is de visie van Nick hetzelfde gebleven. "Altijd je kwaliteit overeind houden, niet meegaan in neerwaartse prijsspiralen in slechtere tijden en een optimale service garanderen. Het draait hier nog steeds om mooie dingen maken voor klanten die écht op zoek zijn naar een verfrissende blik op sign & print oplossingen. Niet 'u vraagt wij draaien', maar kritisch kijken naar wat een klant echt nodig heeft."

www.laprereclame.nl
 

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Achterhoek Business is een uitgave van Van Munster Media