Restaurant de Lochemse Berg introduceert a la carte dining

21 uur geleden
21 uur geleden
Na 2,5 jaar hard werken en het realiseren van hun droom, breiden Steven en Marlies Rotscheid hun restaurant uit met een lekkere nieuwe stap: à la carte dining. 

Hun verhaal begon in de coronaperiode, een tijd waarin beide hun banen in de horeca kwijtraakten. In plaats van stil te blijven staan, besloten ze alles op alles te zetten: ze verkochten hun huis en volgende hun passie. Met ervaring in topzaken als Hilton, Librije zusjes Amsterdam*, Noble in Den Bosch en Kasteel Heemstede* vonden zij in Lochem het perfect pand om hun droom te verwezenlijken. 

Samen met chef Tjade Scholten, opgeleid bij o.a. de Echoput en Huisje James, hebben zij een restaurant opgebouwd waarin pure smaken, lokale producten en de natuur van de Achterhoek de hoofdrol spelen.

Tot nu toe werkten ze met een vast menu van 4, 5 of 6 gangen, een concept dat zeer geliefd is bij hun gasten. Tegelijkertijd inspireerde de vraag naar meer variatie hen om een nieuwe weg in te slaan: vanaf nu biedt het restaurant ook à la carte gerechten. Deze keuze sluit aan bij de huidige horecatrend, waarin beleving en variatie steeds belangrijker worden.

Zo kunnen gasten zowel blijven genieten van het vertrouwde vaste menu als de vrijheid om zelf hun culinaire ervaring samen te stellen.

‘Met deze vernieuwing krijgt ons team nieuwe energie en kunnen we onze creativiteit in de keuken nog beter laten zien. Tegelijkertijd zorgt het ervoor dat we een breder publiek kunnen aanspreken en meer gasten mogen verwelkomen. Nog leuker, nog vaker en nog meer keus!’’, aldus het stel.

Restaurant de Lochemse Berg nodigt iedereen uit om te komen genieten van de vernieuwde menukaart en zelf te ervaren wat zij met passie en liefde voor het vak creëren.
 
Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Meest gelezen
Meest recent

Achterhoek Business nr3 2025

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Achterhoek Business is een uitgave van Van Munster Media