19 uur geleden
19 uur geleden
Wat is nieuw?
- De menustructuur is aangepast. De inrichting is gebaseerd op de vraag ‘waarvoor komt de gebruiker naar deze website?’ in plaats van in welke hoedanigheid.
- Duidelijke landingspagina’s helpen de gebruiker gemakkelijk en snel de juiste informatie te vinden. Informatie in begrijpelijke taal en met meer beeld.
- Een indicatie krijgen of Kifid uw klacht kan behandelen? Naast een sneltest voor consumenten is er nu ook een sneltest voor kleinzakelijke ondernemers.
- De website is voorzien van een voorleesfunctie, wat bijdraagt aan het vergroten van de toegankelijkheid van de nieuwe website voor gebruikers die blind zijn of moeite hebben met lezen.
- Meer aandacht voor ‘Werken bij Kifid’ met aansprekende verhalen van collega’s.
Wat is anders?
- Het zoeken in uitspraken gebeurt vanaf nu in de volledige uitspraak (pdf). In de oude website was het zoeken op trefwoorden beperkt tot de samenvatting van uitspraken.
- Benieuwd of een financiële dienstverlener is aangesloten? Zodra u in het dienstverlenersregister begint met het invullen van een organisatienaam, krijgt u suggesties en komt u met 1 klik bij de informatie over de gezochte dienstverlener.
- De kennisdocumenten in Kifid Kennis hebben een aantrekkelijker vorm gekregen.
Vanzelfsprekend vind je op de nieuwe website nog steeds duidelijke informatie over Kifid, over hoe de klachtbehandeling in zijn werk gaat, over de samenstelling van bestuur, Geschillencommissie en Commissie van Beroep. Datzelfde geldt voor de regels voor de klachtbehandeling zoals vastgelegd in de reglementen.
In samenwerking gemaakt
De nieuwe website is ontwikkeld in samenwerking met Gloedcommunicatie uit Nijmegen. Samen heeft de organisatie gewerkt aan een online omgeving die aansluit bij de wensen van mensen die met hun financiële klacht bij Kifid aankloppen, de wensen van financiële dienstverleners die zich bij ons aansluiten en de wensen van mensen die interesse hebben in de uitspraken en kennis van Kifid.
Op de hoogte blijven van onze updates?